Alle medewerkers

STEFAN ERMEN
Directeur
Register Belastingadviseur (RB)
Register Adviseur Bedrijfsopvolging (RAB)
“Wij willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en dat lukt enkel met de juiste mensen aan boord. Ik ben dan ook enorm trots op ons team. Groei is geen doel op zich, maar groei afremmen is zonde. Als kantoor maken we een gezonde groei door en die moet je dus in goede banen leiden. Dat vraagt om structuur. Dat geldt voor ons, maar ook voor onze relaties en die adviseer ik dan ook graag persoonlijk want met een goede strategie kun je gericht sturen op succes.”

Linda Penders
Klantmanager
“In 2014 ben ik bij Mediair gestart, nadat ik een tijd de financiële administratie heb gevoerd bij een detacheringsbedrijf. Ik ben oorspronkelijk begonnen in de accountancy. Hier bij Mediair ben ik helemaal op mijn plek, vooral ook vanwege de veelzijdigheid in de werkzaamheden, contacten met onze klanten en de leuke werksfeer. Geen dag is hetzelfde én we hebben een heel leuk team.”

Peter Pijnen
Klantmanager
“Ik kende Stefan Ermen al, want als vakbroeders kom je elkaar natuurlijk met enige regelmaat tegen, maar tijdens de carnaval in 2020 wist hij me definitief over te halen. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Samen successen boeken geeft energie. Wat ik mooi vind aan ons vak, is de mensen achter de cijfers te leren kennen en dan zie je dat er vaak wel een verband is te ontdekken.”

Mirella van de Riet
Medewerker Loonadministratie
“Toen Administratiekantoor De Mark begin 2019 werd overgenomen door Mediair ben ik net als al mijn collega’s meegegaan. In 1995 ben ik daar direct na mijn Schoevers opleiding gestart en ik ben nooit meer weggegaan, want mijn specialisatie – loonadministratie – is me op het lijf geschreven. De klanten van toen zijn nu nog steeds ‘mijn’ klanten, maar ze zijn er wel op vooruitgegaan, want bij Mediair werken we met de meest moderne online tools.”

Anneke Neuféglise
Medewerker Loonadministratie
“Sinds september 2023 ben ik in dienst van Mediair gekomen, voorheen was ik salarisadministrateur voor één bedrijf.
Het is dus best even schakelen naar medewerker loonadministratie voor een administratiekantoor.
Maar dat geeft ook heel veel afwisseling en uitdagingen, waar ik graag mijn schouders onderzet.
Mediair is een bedrijf met een relaxte werksfeer, maar er wordt wel altijd in het belang van de klanten gedacht.”

Miranda de BruYn
Financieel Medewerker
“Ik ben meestal uw eerste aanspreekpunt, want als u ons belt is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt. Ik ben altijd geïnteresseerd in het verhaal achter de cijfers. Al meer dan 30 jaar ben ik werkzaam in de administratiewereld, dus ik heb wel wat vergelijkingsmateriaal. Bij Mediair kan heel veel en Stefan Ermen is iemand die vooruitkijkt en kansen ziet én pakt. Ik was werkzaam bij Administratiekantoor De Mark dat in 2019 onder de vlag kwam van Mediair en je merkt dat hier alles een stuk moderner is georganiseerd.”

Marleen van Agtmaal
Financieel Medewerker
“Ik loop al een tijdje mee en ben begonnen in een tijd dat er nog met grote kasboeken werd gewerkt. Door de jaren heen heb ik veel cursussen gevolgd en in de praktijk het vak geleerd. Bij Administratiekantoor De Mark had ik mijn eigen klantenportefeuille en die heb ik nu nog steeds. Dan merk je dat er wel een hechte band is ontstaan. Bij Mediair doen we in principe hetzelfde werk, maar wel met modernere tools. Het is hier een stuk dynamischer en uitdagender en dat bevalt me erg goed.”

Jolanda Sips
Financieel Medewerker
“Ik ben ooit even weggeweest omdat Mediair vertrok uit Loon op Zand, maar al snel miste ik het zo dat ik in 2010 maar weer snel aan boord ben geklommen. Mediair is namelijk een bijzonder leuk bedrijf met een unieke werksfeer. We hebben korte lijnen, iedereen staat voor elkaar klaar en al zijn we niet het allergrootste kantoor in de regio, we hebben wel een enorme slagkracht omdat we alle kennis onder één dak hebben.”

Sabine Cas
Financieel Medewerker
“Na 18 jaar bij de Rabobank te hebben gewerkt, heb ik in 2017 de overstap gemaakt naar Mediair. Er lag al een lijntje met Stefan Ermen en toen hij hoorde dat ik aan het rondkijken was, was het in no-time beklonken. Bij de bank schakelde ik jarenlang met MKB-ondernemers en dat doe ik hier ook. Ik help ze met hun administratie zodat ze zorgeloos kunnen ondernemen, maar intern ben ik ook verantwoordelijk voor het CRM-systeem. Dat wordt, zeker nu we als kantoor groeien, steeds belangrijker want je wilt je klanten natuurlijk door-en-door kennen.”

Miriam Vermaat
Financieel Medewerker
“Tijdens de opleiding Hotelmanagement kwam ik erachter dat ik het boekhoudstuk het meest interessant vond, dus ben ik bij administratiekantoren gaan werken. Er is door de jaren heen wel wat veranderd, want ik weet nog dat er schoenendozen met bonnetjes tot een sluitende administratie gemaakt moesten worden. Toen Stefan Ermen in 2008 zijn kantoor in Roosendaal opende, ben ik hier gestart dus ik ben er van het begin af aan bij. Het is mooi om te zien hoe we als kantoor door klantaandacht en voortvarend ondernemerschap weten te groeien.”

Lara van Dorst-Nijman
Financieel Medewerker
“Medio 2023 kwam ik Stefan tegen in het centrum van Roosendaal en we hebben even een gezellig praatje gemaakt. We hadden elkaar in geen jaren gezien. In 2015 heb ik al eens met hem samengewerkt.
Het gesprek hebben we vervolgd op zijn mooie kantoor aan de Vijfhuizenberg en ik ben nu werkzaam voor 3 dagen in de week als Financieel Medewerker.
Ik werd verwelkomd door de rest van het gezellige team en voel me hier helemaal thuis en hoop de komende jaren hier mijn werkzaamheden voort te zetten.”

Brigitte Maathuis
Financieel Medewerker
“In augustus 2025 ben ik als financieel medewerker gestart bij Mediair. In de vacature stond dat je werkt in een goede werksfeer met een enthousiast en gezellig team. Dat klopt helemaal! Ook de belofte dat er geen dag hetzelfde is, wordt echt waargemaakt. Na de sluiting van het bedrijf in Roosendaal waar ik 23 jaar werkte, heb ik ervoor gekozen om niet mee te gaan naar het moederbedrijf in het oosten van Brabant. Best wel spannend om het vertrouwde werk en die leuke collega’s los te laten. Maar die keuze heeft erg goed uitgepakt met de nieuwe uitdaging bij dit mooie bedrijf met nieuwe leuke collega’s.”
Direct contact of waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Neem vandaag nog, voor een verfrissende blik op de financiële en fiscale situatie van uw bedrijf of van uw privésituatie, contact op met Mediair Administratie.